lördag 7 februari 2015

Papperslampa

Skulle det finnas ett pris för noggrannhet och tålamod skulle jag aldrig någonsin få det. Jag gillar när saker går snabbt och man får ett resultat. Trots det bestämde jag mig för att försöka mig på papperslampan som var Inspiramis bidrag till Monthly Makers. Först försökte jag mig på det igårkväll men hade lyckats vika hälften av vecken åt fel håll vilket gjorde det stört omöjligt att vika ihop den. Detta kom jag på imorse och lyckades! Sen kom ihopsättandet. Höll på att slänga allt från skrivbordet ut genom fönstret. Hua. Till slut lyckades jag även (hyffsat iaf) med det (man ser ju skarven på bilden tex) och nu pryder den min bokhylla. Rätt nöjd ändå. Ska bara köpa batterier till ljusslingan som är i. Jag la den i glasburk för att minska risken för att det bränner pappret. Får hålla lite koll på den.

I förgrunden syns förresten min tolkning av Johannas ljusfat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar