fredag 24 april 2015

Listers gotta list april - part 1

Ja, jag vet att jag tjatar om mina pappersvaror men det är ju så himla kul! För att få klippa och klistra och vältra mig i fina papper varje dag bestämde jag mig för att hänga på en challenge på instagram. Tjejen som håller i det hela heter @theresetgirl och varje dag är ett nytt ämne som man ska göra en lista till. Hur man vill göra den är helt upp till en själv men jag tycker att det är kul att ta mig tid att skapa lite varje dag så en utmaning som denna är perfekt! Sen att jag älskar att planera, skriva listor och dokumentera gör bara det hela ännu bättre. Det blir ju lite som en dagbok att spara till framtiden när jag kanske inte minns något av just de här sakerna. Här kommer första veckans listor.


  1. Anteckningsboken jag gjorde för ändamålet
  2. Reasons why I love being a planner girl
  3. Favorite songs of all time
  4. Favorite brands of clothing I wore in high school
  5. Names of all the pets I have had
  6. Favorite planner supplies
  7. Favorite quotes
  8. What I hope to accomplish in the next ten years
På instagram heter vi @jmkreater men de här lägger jag upp på min egen sida. Om ni vill se mer eller kanske hänga på utmaningen så heter jag @johannavv. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar